Jeszcze nie zarejestrowany? Aby dołączyć do forumowej społeczności wystarczy kliknać na tym pasku i uczynić to juz teraz! Zyskasz dostęp do całego serwisu.

Psyche & Soma Strona Główna Psyche & Soma
KOBIECE FORUM NIE TYLKO DLA KOBIET :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  Mapa GoogleMapa Google  KalendarzKalendarz
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to może być objaw ciąży? - cz.2
Autor Wiadomość
spaghetti 
Kataryna

Wysłany: 30 Listopad 2005, 09:58   

Z jednej strony tak - GabiRaf - to moje największe marzenie - a z drugiej - tej przyziemnej, finansowej - nie chcę być teraz w ciąży :roll: W lutym kończy mi się umowa i przechodzę na bezrobocie i zasiłek w wysokości ok. 370 zł :roll: Mąż zarabia poniżej 1000 zł, ja studiuję podyplomowo.. Już sama nie wiem, czego chcę - obawy mieszają się z pragnieniami :roll:

bonnie_blue 
Tu już tylko odwyk może pomóc
Wróżka Jeżynka

Pomogła: 2 razy
Wysłany: 30 Listopad 2005, 10:10   

Spaghetti na mnie zawsze mozesz liczyc :smt058
Wlasnie dlatego trzymam kciuki "zeby bylo dobrze" bo wiem jak bardzo chcesz dzicika, a z drugiej strony jakie masz "przyziemne" problemy :(
ale jesli to jednak ciaza, to w sumie masz przedluzona umowe, dostaniesz cos z tytulu urodzenia dziecka. wiec moze tak zle nie bedzie.
W kazdym badz razie nadal :smt023 intensywnie, zeby wszystko dobrze sie ulozylo :smt058

spaghetti 
Kataryna

Wysłany: 30 Listopad 2005, 10:13   

Bonnie - nie przedłużą mi umowy :( Ta klauzula w przepisach nie dotyczy umowy na zastępstwo :(

GabiRaf 
Użytkownik "Sam Swój"

Wysłany: 30 Listopad 2005, 10:14   

spaghetti domyślam się... mieszane uczucia to delikatnie powiedziane ;) ale wiesz, tak sobie myślę, że jeśli okaże się, że fasolka się zalęgnie to tak musi być...tak chce los (czy jak to inaczej nazwiesz), a jeśli nie, to widocznie jeszcze nie pora :)