Jakie gazety, czasopisma warto czytać? Macie jakieś ulubione?
Ja często sięgam po Claudie z tych kolorowych. Czasami Newsweeka, Wyborczą...
Swego czasu zbierałam wszystkie czasopisma o dzieciach Ale zaczęły sie dublowac tematy więc zrezygnowałam.
Co polecacie?
Ja poczytuje psychologicznie Charaktery, dowiaduje sie co sie dzieje z Przekroju albo Polityki, a na podroz/poczekalnie - kupuje Glamour, duzo ladnych zdjec i w ogole no i ostatnio dwa razy Twoj Styl, bo Glamour byl juz przeczytany pamietam ze siedzac na onkologii trafilam w ktorejs gazecie na artykul o mastektomii..
A co sobote Wysokie Obcasy, od pierwszego numeru, bardzo lubie potrety kobiet no i zdaje sie ze na sucho wiem juz wszystko o wychowaniu dzieci, lacznie z ich 'wyfruwaniem z gniazda'
Ja kiedys lubiłam czytać charaktery, ale teraz jak już studiuję, to mam to samo tylko szerzej na wykładach...
Czytałam cosmopolitan, ale już mi się znudziło - nawet na podróż za krótkie.. Kiedyś to jeszcze Fiolka pisała i było co czytać
Elle czytałam dla Manna, ale też mi się znudziło...
Teraz wyborcza jak przyjadę do domu na weekend, polityka... a tak to pismo Vita o zdrowiu
Jedyną gazetą, którą kupuję regularnie jest Cosmopolitan, które czytam dla relaksu
Poza tym kupuję od czasu do czasu (chociaż teraz rzadziej) gazetki, do których dołączane są filmy na DVD - też dla relaksu, tylko, że tym razem przy oglądaniu filmu
No i to chyba tyle
A ja lubię "Twój Styl", zwłaszcza felietony Agaty Passent.
Z takich bardziej kolorowych to jeszcze "Urodę".
No i zawsze czytam "Wiedzę i życie" bo lubię wiedzieć, co w nauce piszczy
A poza tym "Sudety" i "Karkonosze", bo piszą o moich rodzinnych stronach...
Uwielbiam Focusza wszystko-za mądreartykuły o seksie, za interesujące tematy historyczne i za niewyjasnione - wyjasnione przez nich zagadki.
Z lżejszego czasopiśmiennictwa to Twój Stylktory towarzyszy mi od bardzo wczesnego dzieciństwa, bo mama go kupowwła